Nu je de voordelen van deze tools weet, is het goed om te weten hoe je de toepassing van AI aanpakt binnen je bedrijf. Geen zorgen, wij helpen je bij heel het proces! Er zijn drie niveaus die je af moet gaan om het meeste uit AI-tools zoals ChatGPT en Copilot te halen:
Operationeel niveau
Op operationeel niveau richten we ons op de directe ondersteuning van je werknemers. We helpen hen om hun werkprocessen efficiënter te maken en om dagelijkse taken sneller en effectiever uit te voeren. De eerste stap is onze workshop Power Prompting. Tijdens deze workshop leren je medewerkers hoe ze de juiste opdrachten, of ‘prompts’, kunnen geven aan AI-tools zoals ChatGPT en Microsoft Copilot. Dit stelt hen in staat om direct meerwaarde te creëren in hun dagelijkse werkzaamheden.
Tactisch niveau
Op tactisch niveau richten we ons op het verbeteren van je bedrijfsprocessen. We passen een aangepaste versie van de techniek ‘Customer Job Mapping’ toe om je processen beter af te stemmen op de behoeften van je klanten. Door AI slim te integreren in deze processen, zorgen we ervoor dat je organisatie efficiënter werkt en proactiever kan inspelen op klantvragen, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsresultaten.
strategisch niveau
Op strategisch niveau ondersteunen we de directie bij het bepalen van de rol van AI binnen de lange termijn strategie van het bedrijf. We helpen bij het definiëren van de impact van AI op missie en visie, en onderzoeken nieuwe verdienmodellen en ‘blue oceans’—onontdekte markten waar je bedrijf zich met behulp van AI kan onderscheiden. Zo zorgen we ervoor dat AI niet alleen bijdraagt aan je huidige succes, maar ook aan je toekomstige groei.